loading...
منم
پوریا بازدید : 13 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا 


قیمت : 40800 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا 


قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


بعضی کتاب ها را نمی توان زمین گذاشت، پیشنهاد ما: کتاب من پیش از تو را باید همراه با یک جعبه دستمال کاغذی فروخت (آسوشیتد پرس).
من پیش از تو خواننده را غافلگیر می‌کند، سوزناک و تاثرانگیز و امیدبخش است. کتابی که تا دیروقت بیدار می‌مانید و صفحه به صفحه جلو می‌روید و نمی‌توانید زمین بگذارید. (اریش کستنر؛ نویسنده کتاب خواهران غریب).
رمانی خواندنی، مسحور کننده و منظبق با نیازهای دنیای امروز. (نشریه آمریکایی پابلیشرز ویکلی).
وقتی این رمان را تمام کردم، نمی‌خواستم آن را نقد کنم؛ می‌خواستم دوباره آن را بخوانم (منتقد نیویورک تایمز).
این جملات، تنها بخش کوچکی از توصیفاتی است که در ستایش "من پیش از تو" آمده است؛ رمانی جذاب و خواندنی از جوجو مویز، نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و از پروفروش ترین رمان های عاشقانه تاریخ ادبیات به شمار می رود. مویز، خالق آثار بزرگ دیگری چون "پس از تو"، هنوز هم من"، "دختری که رهایش کردی" و... نیز می باشد. "من پیش از تو" به مدت چندین هفته جزو پروفروش ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود.
همچنین این رمان را می توان محبوب ترین اثر مویز در ایران نامید؛ چرا که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ در طرح های مختلف کتابفروشی‌های ایران را از آن خود کرد. داستان با معرفی "ویل ترینر" آغاز می شود. پسری از طبقه بالای جامعه که متخصص امور مالی نیز می‌باشد. او ورزشکار، ماجراجو، اهل سفر و عاشق است که وضعیت مالی بی‌نظیری دارد و از آن دسته از آدم‌هاست که تا به حال کمبودی در زندگی نداشته و هرچه را که می‌خواسته به دست آورده است. حادثه مهم اما در سال ۲۰۰۷ رخ می‌دهد: "صدای گوش‌خراش بوق ماشین به گوشش می رسد. تاکسی مشکی براق را مقابل خود می‌بیند. راننده شیشه را پایین کشیده است. در گوشه‌ی میدان دیدش چیزی را می‌بیند که قابل تشخیص نیست. آن چیز با سرعت بسیار زیاد به‌طرف او می‌آید. سرش را برمی‌گرداند. بلافاصله متوجه می‌شود که سر راه آن قرار دارد و نمی‌تواند خودش را کنار بکشد. از شدت ترس، گوشی از دستش زمین می افتد. صدای فریادی به گوشش می رسد که احتمالا از گلوی خودش خارج شده است. تنها چیزی که می‌بیند، دستکش‌های چرمی صورتی که داخل کلاه ایمنی است. وحشت موجود در چشمان آن مرد، به چشمان خودش نیز منتقل می شود. سپس انفجاری صورت می گیرد و دیگر هیچ چیز باقی نمی ماند."
ادامه داستان از سال 2009 به بعد روایت می گردد؛ جایی که شخصیت "لوئیزا کلارک" به داستان اضافه می‌شود. دختر ۲۶ ساله‌ای که زندگی بسیار متفاوتی با ویل دارد. "لو" بسیار ساده است، تا به حال سوار هواپیما نشده، دنیا را ندیده، لباس های عجیب و غریب می‌پوشد و در یک خانواده فقیر زندگی می‌کند…
در توضیحات پشت جلد کتاب نیز آمده است: " من پیش از تو رمانی عاشقانه در سبکی متفاوت است. جوجو مویز معتقد است که توجه به کیفیت زندگی مهم‌ترین نکته برای نگارش این کتاب و پیام اصلی آن امید به زندگی است. این کتاب به روشی تلخ و در عین حال طنزآلود به خواننده یادآوری می‌کند که خوشی و ناخوشی پایدار نیست.
لوییزا کلارک 26 ساله؛ از طبقه کارگر است که پرستار مردی 35 ساله؛ باهوش، ثروتمند و عصبی به نام ویل ترینور می‌شود که بر اثر تصادف از ناحیه‌ی دست و پا فلج شده است.
ماجرای این رمان برگرفته از دنیای واقعی و عناصر روزمره‌ای که در این کتاب می‌خوانید در واقع نشات گرفته از تجربیات شخصی نویسنده بوده است.
جوجو مویز (به انگلیسی: Jojo Moyes) (متولد اوت سال 1969 در لندن، انگلستان) روزنامه نگاری انگلیسی است که از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. او یکی از تنها چند نویسنده‌ای است که دربار برنده جایزه‌سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند."
"من پیش از تو" با ترجمه "ملیحه وفایی" و از سوی نشر" الینا" در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا
کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا
کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا - دیجی کالا









رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با ...










تصاویر بیشتر برای کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الیناگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا - Digikala







خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...








خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و ملیحه وفایی نشر ...







من پیش از تو عنوان کتابی است از جوجو مویز با ترجمه‌ی ملیحه وفایی که توسط انتشارات الینا در سال به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Me before you، ...








لیست قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا ...







خرید کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا ، لیست قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا ، ارزانترین قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر ...








من پیش از تو-جوجو مویز-ملیحه وفایی-الینا - فروشگاه کتاب ...







من پیش از تو-جوجو مویز-ملیحه وفایی-الینا فروشگاه اینترنتی کتاب آروین ثبت خرید پرداخت ... من پیش از تو نویسنده: جوجو مویز مترجم: ملیحه وفایی انتشارات: الینا.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا فروشندگان و ...







کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز وضعیت: نا موجود. مایار کتاب · تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا گارانتی ...








قیمت و خرید کتاب باز هم من اثر جوجو مویز نشر الینا - دینگولند









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور"باز هم من (هنوز هم من)" با نام اصلی "Still Me"، اثر مشهور جوجو مویز، نویسنده توانای داستان های عاشقانه است که همه او را بخاطر آثار مشهوری چون "من پیش از تو" ، "پس از تو" ...







کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا - همه چی موجوده







۲ روز پیش - من پیش از تو خواننده را غافلگیر می‌کند، سوزناک و تاثرانگیز و امیدبخش است. کتابی که…,کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا, همه چی ...








کتاب من پیش از تو نشر الینا | جوجو مویز | الینا | فروشگاه ...







خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو نشر الینا | نوشته ی جوجو مویز | نشر الینا | ترجمه ی ملیحه ... کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. ... این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه‌ی فراوان، ورزش‌های خطرناکی ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - گیمینگ تولز









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مروررمان من پیش از تو به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش های نیویورک تایمز قرار دارد و اقتباس ... این کتاب را نشر الینا منتشر کرده است و توسط هافکو به فروش می رسد.







خرید ارزان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با تخفیف | ...







کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «ملیحه وفایی» است. کتابی که پیش رو ... نیویورک‌تایمز است. این کتاب را انتشارات الینا منتشر کرده است و توسط هافکو به فروش می رسد. ... کتاب رمان قلعه حیوانات اثر جورج اورول نشر باران خرد.








کتاب باز هم من اثر جوجو مویز – مایار کتاب







“باز هم من (هنوز هم من)” با نام اصلی “Still Me”، اثر مشهور جوجو مویز، نویسنده توانای داستان های ... “باز هم من” درواقع ادامه رمان های “من پیش از تو” و “پس از تو” است که در سال ۲۰۱۸ ... این کتاب با ترجمه ملیحه وفایی توسط انتشارات الینا چاپ و دراختیار علاقه مندان ...








رمان پس از تو اثر جوجو مویز – انتشارات آستان مهر







ناشر : نشر الینادسته: رمان, نسخه چاپی ... پس از تو ادامه کتاب من پیش از تو است. ... رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و ...








پس از تو | sbjust







نویسنده: جوجو مویز. مترجم: ملیحه وفایی. انتشارات: الینا ... کتاب پس از تو ، عاشقانه‌ ای است در ادامه رمان معروف و موفق من پیش از تو . اثر ارزشمند دیگری از جوجو مویز که حاضر نیستید حتی یک لحظه آن را رها کنید.کتاب پس از تو نیز مورد استقبال بسیار ...








پس از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد | ...






پس از تو اثر جوجو مویز از انتشارات آموت عنوان رمانی است که در سال ۲۰۱۵ در ادامه‌ی رمان بسیار معروف و موفق «من پیش از تو» نوشته شده است.








پس از تو - فروشگاه کتاب قاصدک







مؤلف, جوجو مویز. مترجم, ملیحه وفایی. موضوع, رمان و داستان. انتشارات, نشر الینا. زبان, فارسی. تعداد صفحه, 412. نوبت چاپ, 8. شمارگان, 3000. سال انتشار, 1397.








ایبنا - جوجو مویز، سودجویی و قاچاق کتاب در یک کادر







۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - انتشار نخستین کتاب از جوجو مویز در ایران، به رمان «من پیش از تو» در تاریخ ... 8, موسسه‌فرهنگی انتشاراتی پر, 19, الینا, 30, ییلاق قم ... مرور بر عناوینی که ناشران برای ترجمه‌های خود از آثار جوجو مویز انتخاب کرده‌اند هم خالی از لطف نیست: ... بررسی وضعیت کتاب‌های جوجو مویز در بازار نشر ایران، بهانه‌ای به دست داد تا ...








کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا قیمت کتاب ...







خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا بهترین قیمت انواع کتاب ... جوجو مویز. مترجم. ملیحه وفایی. ناشر. الینا. تعداد جلد. 1. موضوع. رمان خارجی عاشقانه.








بایگانی‌های الینا | عمده کتاب، فروش تکی اما به قیمت عمده با ...







مرتب سازی بر اساس : پیش فرض محبوبیت میانگین رتبه جدیدترین هزینه: کم به زیاد ... کتاب دیوان حافظ اثر خواجه حافظ شیرازی ... رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز ...








کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا - دیسوان







کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا. خانه / کتاب، لوازم ... جوجو مویز. مترجم. ملیحه وفایی. ناشر. الینا. تعداد جلد. 1. موضوع. رمان خارجی عاشقانه. مناسب برای.








کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با 30 درصد تخفیف | سایت ...









رتبه: ۴ - ‏۳ مرورکتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با 30 درصد تخفیف ، اثر جوجو مویز، 2 بار برنده جایزه از انجمن رمان نویسان رمانتیک. ... کتاب دختران جسور اثر النا فاویلی و فرانچسکو کاوالو ... اثر جوجو مویز، 2 بار برنده جایزه از انجمن رمان نویسان رمانتیک ... کتاب. ○ عنوان: من پیش از تو. ○ نويسنده: جوجو مویز. ○ مترجم: لیلی قاسمی. ○ نشر: برات.







خرید کتاب من پیش از تو جوجو مویز







۲۲ آذر ۱۳۹۶ - کتاب من پیش از تو رمانی عاشقانه در سبکی متفاوت از جوجو مویز و ترجمه ملیحه وفایی از انتشارات الینا . ... به نام ویل ترینور می شود که بر اثر تصادف از ناحیه دست و پا فلج شده است . ماجرای این رمان برگرفته از دنیای واقعی و عناصر روزمره ای که در کتاب من پیش از تو می خوانید در واقع نشات گرفته از تجربیات شخصی ...








#نشر_الینا Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com







تقدیم با احترام به جوجو مویز عزیز و پسرش که در نوشتن کتاب "من پیش از تو" سهیم بوده است. ... انتشارات: الینا. ... #کتاب #داستان_من_پیش_تو #جوجو_ مویز #رمان #داستان #ملیحه_وفایی #شومیز #نشر_الینا #انتشارات #رمان_خارجی #رمان_ایرانی ... کتاب "سینوهه، پزشک مخصوص فرعون" اثر مشهور میکا والتاری، نویسنده فنلاندی، ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | مترجم ملیحه وفایی- نیلوکس ...







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | مترجم ملیحه وفایی؛ ادامه‌ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. مویز.... ... کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | مترجم ملیحه وفایی. برند: انتشارات الینا. 40,000 تومان ...








#انتشارات_الینا Instagram tag - Inzli.com







○بادبادک باز ، به عنوان اولین اثر این نویسنده افغان ، مطمئناََ شروع خوبی به نظر میرسه . ... رمان دیگری از جوجومویز با عنوان "پس از تو" در ادامه ی رمان پرفروش "من پیش از تو ... کتاب: سه‌شنبه‌ها با موری نویسنده‌: میچ آلبوم مترجم: رضا زارع انتشارات: الینا .








پس از تو اثر جوجو مویز - خرید کتاب با پایین ترین قیمت







کتاب “پس از توپ با ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی توسط انتشارات آتیسا چاپ و ... رمان من پیش از تو به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد و ...








جوجو مویز #مترجم: ملیحه وفایی #انتشارات: الینا #تعداد ...







من قبل از خوندن این کتاب فیلم #me_befor_you رو دیده بودم و در طول رمان با ... من پیش از تو ✏️ #نویسنده: جوجو مویز #مترجم: ملیحه وفایی #انتشارات: الینا ... یک مرد جوان موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده‌است.








کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - کتابچی







خرید کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز، انتشارات الینا از کتابچی. ... ماجرای این رمان برگرفته از دنیای واقعی و عناصر روزمره‌ای که در این کتاب می‌خوانید در واقع ...








کتاب من، پیش از تو [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم







کتاب من، پیش از تواثر جوجو مویز، ملیحه وفایی بوده و چاپ 1 آن در سال 1396 توسط ... موضوعات کتاب شامل ادبیات، ادبیات زبان انگلیسی و زبان‌های انگلوساکسون، داستان ... دیگر آثار جوجو مویز. اسب رقصان (رمان) ... دیگر کتاب‌های انتشارات الینا.








دانلود کتاب دوست نابغه من | اثر النا فرانته - فیدیبو









رتبه: ۴٫۱ - ‏۳۴ رأیخرید و دانلود کتاب دوست نابغه‌ی من اثر النا فرانته مترجم سارا عصاره از نشر نفیر. ... رمان دوست نابغه‌ی من، اولین کتاب از مجموعه‌ی چهار جلدی «چهارگانه‌ی ناپلی‌» اثر النا فرانته است. ... و زندگی راز‌گونه‌ی فرانته باعث شده است مخاطبین بیش از پیش جذب او شوند. ... تو این کتاب میشه فهمید که در دهه شصت میلادی در ایتالیا و کلا دنیا واقعا کجا ...







کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز (انتشارات آسو) ـ فروشگاه ...







من پیش از تو یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار بریتانیایی برنده دو دوره جایزه انجمن نویسندگان رمان عاشقانه است.








کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز نشر الینا | فروشگاه ...







خانه / کتاب و مجلات / کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز نشر الینا ... اثر دیگری از نویسنده بزرگ سه گانه ” من پیش از تو” “پس از تو” “هنوز هم من”. کاغذ مرغوب و اعلا.








کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز نشر الینا | | اینمال







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: 33600 تومان, بوکاف, کتاب چاپی, کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز نشر الینا, کتاب و مجلات, ...








خرید کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز از انتشارات آموت، ...







«من پیش از تو» نخستین اثر از جوجو مویز است که به فارسی منتشر می‌شود. ... شاید برخی‌ها فکر کنند که این رمان رمانی عاشقانه و رمانتیک است اما من این تصور را ندارم.








کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - هر چی کی بخوای - آرشا بلاگ







کتاب رمان me before you (من پیش از تو) اثر جوجومویز از انتشارات جاودانه جنگل. ... کتابی است از جوجو مویز با ترجمه‌ی ملیحه وفایی که توسط انتشارات الینا در سال به ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو