loading...
منم
پوریا بازدید : 24 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه 


قیمت : 70000 تومان


برند : Negah


خرید پستی کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه 


قیمت کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















کتاب مجموعه ترانه "دنیای این روزای من" سرودۀ روزبه بمانی ...









رتبه: ۴٫۷ - ‏۵۱ مرورکتاب مجموعه ترانه "دنیای این روزای من" سرودۀ روزبه بمانی ؛ انتشارات نگاه ؛ چاپ ششم ؛ به قیمت 50000 تومان ؛ "دنیای این روزای من" سرودۀ روزبه بمانی.


نوبت چاپ‏: ‏ششم

سال چاپ‏: ‏1395








کتاب دنیای این روزای من با امضای روزبه بمانی - انتشارات نگاه







۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - کتاب دنیای این روزای من مجموعه ترانه های روزبه بمانی ترانه سرای محبوب که کتابش در آمار پرفروش های نشر نگاه قرار گرفته اکنون با امضای مولف ...








کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی - نگاه | با تخفیف ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب دنیای این روزای من نوشته روزبه بمانی و ترجمه از نشر نگاه، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، شعر نو.








مشخصات، قیمت و خرید کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه ...









رتبه: ۴٫۸ - ‏۸ مرورخرید اینترنتی کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر نگاه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر نگاه با ...







دنیای این روزای ... روزبه بمانی - فروشگاه اینترنتی شهر کتاب







خرید کتاب دنیای این روزای من (گزیده ترانه های عاشقانه) نوشته روزبه بمانی از انتشارات نگاه، در شهر کتاب آنلاین.شعر معاصر ایران، شعر فارسی قرن 14.








کتاب دنیای این روزای من: گزیده ترانه های عاشقانه ~روزبه ...







دنیای این روزای من: گزیده ترانه های عاشقانه ~روزبه بمانی (شاعر) - نشر موسسه انتشارات نگاه - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب دنیای این روزای من روزبه بمانی - کتاب نارنجی







خرید اینترنتی کتاب دنیای این روزای من روزبه بمانی با 20 درصد تخفیف از بانک کتاب نارنجی، ارسال کتاب ... ناشر: انتشارات نگاه ... با نگاه به آنچه در سال های اخیر ترانه ی این سرزمین اتفاق افتاده به سادگی به تاثیر روزبه بمانی بر ذائقه ی شنیداری ...








کتاب دنیای این روزای من: گزیده ترانه های عاشقانه - خرید ... - ...









رتبه: ۴ - ‏۸ مرورنام کالا : دنیای این روزای من: گزیده ترانه های عاشقانه: دنیای این روزای من: گزیده ترانه های عاشقانه; پدیدآورنده: روزبه بمانی; ناشر: نگاه; تاریخ نشر: 1395; نوبت چاپ: 2 ...







خرید کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر موسسه ...







دنیای این روزای من عنوان کتابی است از روزبه بمانی که در 479 صفحه و توسط انتشارات موسسه انتشارات نگاه در سال 1395 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب ...








کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی - خرید کتاب فدک بوک







کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی. وضعیت موجودی قابــل تهیــه: نیازمند بررسی بازار. مقایسه شود. 0 رای. ناشر انتشارات نگاه ...








دنیای این روزای من - فروشگاه اینترنتی کتاب قاصدک







مؤلف, روزبه بمانی. موضوع, شعر. انتشارات, نگاه. زبان, فارسی. تعداد صفحه, 479. نوبت چاپ, 5. شمارگان, 1000. سال انتشار, 1395 هـ ش. شابک, 9786003760912.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








لیست قیمت کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی | ترب







خرید کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی ، لیست قیمت کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی ، ارزانترین قیمت کتاب دنیای این روزای من ... ناشر. نشر نگاه ...








رونمایی کتاب و جشن امضا برای عاشقانه‌های روزبه بمانی







۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - رونمایی کتاب و جشن امضا برای عاشقانه‌های روزبه بمانی ... به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، موسسه انتشارات نگاه، ناشر کتاب «دنیای این روزای من» –گزیده ترانه‌های ... این مراسم با حضور ترانه‌سرا و جمعی از دوستداران آثار وی، دوشنبه ۱۳ ...








مراسم رونمایی از کتاب دنیای این روزای من - آپارات







مراسم رونمایی از کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی.








ایبنا - ​صف کتاب به روزبه بمانی رسید - خبرگزاری کتاب







۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - جشن امضای روزبه بمانی ترانه‌سرای مجموعه شعر «دنیای این روزای من» با استقبال ... کتاب «دنیای این روزای من»‌، اثر روزبه بمانی برگزار شد و علاقه‌مندان این ... بمانی است که در بیشتر مواقع کتابش در آمار پرفروش‌های نشر نگاه قرار دارد.








جشن امضای کتاب « دنیای این روزای من » اثر « روزبه بمانی » ...







جشن امضای کتاب « دنیای این روزای من » اثر « روزبه بمانی » در نشر ثالث ... ماه در نشر ثالث برگزار شد که در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « غراله بارون ...








آخرین خبر | کتاب روزبه بمانی از نمایشگاه کتاب جمع شد!







۲۳ بهمن ۱۳۷۶ - کتاب «دنیای این روزای من» مجموعه ترانه‌های روزبه بمانی است که در بیشتر مواقع کتابش در آمار پرفروش‌های نشر نگاه قرار دارد. این کتاب گزیده 15سال ...








«روزبه بمانی» از «دنیای این روزای من» در یک عصر بهاری ...







۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - کتاب دنیای این روزای من فقط مجموعه ترانه‌های عاشقانه روزبه بمانی را شامل می‌شود که از سوی انتشارات «نگاه» در اختیار علاقه‌مندان قرار ... به نظر من باید ترانه به عنوان اثر مکتوب هم دارای ارزش ادبی و قابل عرضه به شکل کتاب باشد. روزبه ...








دنياي اين روزاي من: گزيده ترانه هاي عاشقانه روزبه بماني / نگاه






تولید کننده: انتشارات نگاه کد کالا: ... نام کتاب, دنياي اين روزاي من: گزيده ترانه هاي عاشقانه روزبه بماني / نگاه ... كيمياي ادبيات هفتم / رحيم قاسميان / نشر دارخوين.








«دنیای این روزای من»، اولین مجموعه ترانه‌ی «روزبه بمانی» ...







۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - گفتنی است «دنیای این روزای من» توسط انتشارات «نگاه» منتشر شده و روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در فروشگاه کتاب بوکلند با حضور روزبه بمانی ...











تصاویر بیشتر برای کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاهگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











دنیای این روزای من | فروشگاه کتاب ادب سرا







دنیای این روزای من. ۳۰,۰۰۰ تومان ۲۴,۰۰۰ تومان. خرید کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه ...








دنیای این روزای من (گزیده ی ترانه های عاشقانه) فروشندگان و ...







دنیای این روزای من (گزیده ی ترانه های عاشقانه). 72,000 تومان ... کتاب ایتالیایی در سفر اثر گروهی از نویسندگان ... کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه.








کتاب «دنیای این روزای من» منتشر شد | موسیقی ایرانیان







۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - در این مراسم «روزبه بمانی» کتاب «دنیای این روزای من» را مجموعه‌ای تماما ... مجوعه ترانه‌‌ی «دنیای این روزای من» از سوی انتشارات «نگاه» منتشر شده است.








خرید کتاب دنیای این روزای من (گزیده ی ترانه های عاشقانه) - ...







بررسی و خرید اینترنتی کتاب دنیای این روزای من (گزیده ی ترانه های عاشقانه) - انتشارات نگاه - اثر روزبه بمانی - بررسی و خرید انواع کتاب همراه با تخفیف با ...








رونمایی از «دنیای این روزای من»؛ گزیده اشعار و ترانه‌های روزبه ...







۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - رونمایی از «دنیای این روزای من»؛ گزیده اشعار و ترانه‌های روزبه بمانی - سايت ... موسسه انتشارات نگاه، ناشر کتاب «دنیای این روزای من» –گزیده ترانه‌های عاشقانه- و ... این مراسم با حضور ترانه‌سرا و جمعی از دوستداران آثار وی، دوشنبه 13 ...








دنیای این روزای من - كتابسراي كتاب فرهنگ







دنیای این روزای من/ش/نگاه. ... کتاب دنياي اين روز هاي من :اين کتاب شامل گزيده ترانه هاي عاشقانه روزبه بماني ني مي باشد. هر جا چراغي روشنه ... از ترس تنها بودنه .








کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی | | اینمال







این کتاب مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که به‌تازگی رونمایی شده است. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: «دنیای این روزای من هم قد تن‌پوشم شده/ انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده/ ... این کتاب توسط انتشارات «نگاه» منتشر شده است.








کتاب های انتشارات نگاه - فروشگاه من و کتاب







فهرست کتاب های انتشارات نگاه | مشاهده، بررسی و خرید اینترنتی کتاب های ... خرید کتاب دنیای این روزای من (گزیده ی ترانه های عاشقانه) نویسنده روزبه بمانی ... خرید کتاب رئالیسم در ادبیات داستانی ایران و عراق (بررسی تطبیقی در آثار سیمین دانشور.








کتاب پارسی – Telegram







روزبه بمانی ... انتشارات نگاه ... دنياي اين روزاي من درگير تنهاييم شده ... سومین مجموعه ترانه‌های «ترانه مکرم» به تازگی توسط انتشارات نیماژ منتشر شده است. ... تسلط وی به هنر‌های تجسمی است و شخصیت اصلی اغلب آثار او نقاشان جوانی هستند که در مواجهه ...








کتاب مشاهیر زنان کرد اثر رستم علیخانی - هزاران کتاب، خرید ...







کتاب مشاهیر زنان کرد اثر رستم علیخانی ... این روزای من نشرنگاه 200x200 - کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی نشر نگاه کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه ...








روزبه بمانی: برای کلمه به کلمه آنچه نوشته‌ام گاهی ماه‌ها پافشاری ...







«دنیای این روزای من» عنوان این کتاب است که از سوی انتشارات «نگاه» در بازار توزیع ... اما برای کتاب ترانه‌های روزبه بمانی یک مراسم رونمایی هم در نظر گرفته شده است. ... به هرحال وقتی این آثار به صورت مکتوب در می آید برای سال‌ها مورد قضاوت و همچنین ...








پرچم صلح در نمایشگاه کتاب بالاست - ربیع | خبر فارسی






۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - این اثر شامل 40 غزل با مضامین عاشقانه و عارفانه است که در آستانه 40 سالگی شاعر به ... روزبه بمانی بدون دنیای این روزای من در نمایشگاه کتاب ... های روزبه بمانی است که در بیشتر مواقع کتابش در آمار پرفروش های نشر نگاه قرار دارد.








دنیای این روزای من-انتشارات نگاه. بانک کتاب - بانک کتاب ...







نام کتاب:دنیای این روزای من: این کتاب توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده و قابل تهیه در بانک کتاب چل سی بوک می باشد. شما می توانید تمامی آثار انتشارات نگاه را در ...








ایبنا - جشن امضای مجموعه ترانه روزبه بمانی برگزار می‌شود ...







۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - دومین جشن امضای مجموعه ترانه «دنیای این روزای من» اثر روزبه بمانی، ... «دنیای این روزای من» که طی روزهای گذشته از سوی انتشارات نگاه روانه بازار نشر شد، ... جشن امضای این کتاب نخستین بار در کتاب‌فروشی بوکلند برگزار شد که با ...








اولین مجموعه ترانه روزبه بمانی به نام « دنیای این روزای من ...







۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - مجموعه <<دنیای این روزای من>> که با همکاری انتشارات نگاه به مدیریت ... با در دست داشتن کتاب های خود به نوبت به سمت روزبه بمانی برای امضا کتاب ...








درگیری لفظی بین یغما گلرویی و روزبه بمانی - داریوش آریا







آن‌ها آثار درخشان روزبه بماني هستند و دريغا كه در اين آلبوم به كار گرفته نشده‌اند. ... نقد ترانه‌هاي آلبوم «دنياي اين روزاي من» در پاسخ به يادداشتي از دوست ترانه‌سرايم يغما ... اين‌را مي‌دانم كه شما چون شكرخدا كتاب ترانه زياد داريد نيازي براي فكس و ايميل كردن ... مهرگان /نشر پایان/۱۳۸۸) ۷- زندان بی دیوار. ( بمانی ) زندان بی دیوار ( یغما گلرویی ...








لیست کتاب های روزبه - owjland






کتاب دنیای این روزای من روزبه بمانی کتاب دنیای این روزای من روزبه بمانی کتاب دنیای این ... انتشارات حروفیه horoufiyeh mihanblog com انتشارات حروفیه تا کنون کتاب های ذیل را ... کتاب فروشیانتشارات نگاه روزبه آزادی Archives کتاب ... کتاب قهوه سرد آقای نویسنده روزبه معین شهر کتاب آنلاین ورود سبد خرید 0 همه آثار کتاب .








جمع شاعرانه برای رونمایی «کتاب» - همشهری آنلاین







۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - امسال نشر نگاه با دست پر به نمايشگاه كتاب مي‌آيد و 2مجموعه ترانه «پاييز سال بعد» رستاك حلاج و «دنياي اين روزاي من» روزبه بماني را براي نخستين‌بار در ... «زشت» و «بد» به قلم ابراهيم رها در اختيار علاقه‌مندان آثار طنز قرار مي‌گيرد.








پرفروش‌ ترین کتاب‌های طنز در ... - پایگاه خبری شیرین طنز







پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه ادبیات در بیست‌ و‌ نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شدند. ... انتشارات نگاه: ... اثر افشین یداللهی، «تقدیر» اثر مونا برزویی، «پاکت بی‌تمبر و تاریخ» اثر زویا زاکاریان و «دنیای این روزای من» اثر روزبه بمانی.








انتشارات نگاه | Naakojaa.com






از این رو افتخار آن راداشته تا کتاب‌های نامورترین و ممتازترین چهره‌های ادبی ایران و جهان را ... نشر نگاه و ناکجا در اقدامی تازه شروع به انتشار الکترونیکی نسخه‌های متشر شده در نشر ... رمان‌هاى اين مجموعه‌ى سترگ دارد و آن اين است كه نگارش آن بيشتر تحت تأثير . ... مجموعه <<دنیای این روزای من>> که با همکاری انتشارات نگاه به مدیریت علیرضا ...








بایگانی‌ها انتشارات نگاه | صفحه 3 از 24 | کتابلازم







محصولات برچسب خورده “انتشارات نگاه” / برگه 3. صافی ... خرید کتاب هوچی مین، منتخب آثار · +. مشاهده ... خرید کتاب دنیای این روزهای من نوشته روزبه بمانی · +. مشاهده.








Newsnegahpub – Telegram







کتاب مجموعه ترانه "درخت بی زمین" سرودۀ شهیار قنبری انتشارات نگاه. خرید کتاب مجموعه ... کتاب مجموعه ترانه "دنیای این روزای من" سرودۀ روزبه بمانی ؛ انتشارات نگاه.








مخبر - روزبه بمانی بدون «دنیای این روزای من» در نمایشگاه کتاب






۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - کتاب «دنیای این روزای من» مجموعه ترانه های روزبه بمانی است که در بیشتر مواقع کتابش در آمار پرفروش های نشر نگاه قرار دارد. این کتاب گزیده ...








دانلود رایگان کتاب-​صف کتاب به روزبه بمانی رسید







۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - جشن امضای روزبه بمانی ترانه‌سرای مجموعه شعر «دنیای این روزای من» با استقبال ... کتاب «دنیای این روزای من»‌، اثر روزبه بمانی برگزار شد و علاقه‌مندان این ... بمانی است که در بیشتر مواقع کتابش در آمار پرفروش‌های نشر نگاه قرار دارد.








کدام شاعران پرفروشند؟/ وقتی پیشتازی با انتشارات است ...







۳ دی ۱۳۹۶ - وضعیت این روزهای بازار نشر نشان می‌دهد که شاعری علاقمندان بسیاری دارد اما ... نداشته، مخاطبان این حوزه بیشتر آثار مورد علاقه‌شان را در نمایشگاه کتاب ... کتاب‌هایی از شاعران نشرهای چشمه، نیماژ، فصل پنجم، نگاه و مروارید بیش از ... "دنیای این روزای من..." از روزبه بمانی و "تقدیر" از مونا برزویی نیز از خوش فروش‌ها به حساب ...








جمع شاعرانه برای رونمایی «کتاب» | ناحیه فرهنگ







۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - امسال نشر نگاه با دست پر به نمایشگاه کتاب می‌آید و ۲مجموعه ترانه «پاییز سال بعد» رستاک حلاج و «دنیای این روزای من» روزبه بمانی را برای نخستین‌بار در ... «زشت» و «بد» به قلم ابراهیم رها در اختیار علاقه‌مندان آثار طنز قرار می‌گیرد.








آثار برگزیده جشنواره هنرهای نمایشی کودکان یزد اجرای دوباره ...







۳ روز پیش - آثار برگزیده جشنواره هنرهای نمایشی کودکان یزد اجرای دوباره می‌شود + فیلم ... وی تولید اثر را از مزیت‌های این جشنواره برشمرد و گفت: 16 اثر در این ... نگاه کلی به جدول نمایش سال گذشته فیلم‌ها در برخی از استان‌ها گویای آن است ... سایه‌روشن‌های سرمربی جدید تیم ملی؛ اسکوچیچ در دنیای مثبت و منفی ... کنسرت روزبه بمانی ...








نظر سید حسن خمینی درباره دروغ در دیدار با رئیس صدا و سیما ...







۷ روز پیش - منبع این خبر، وبسایت www.asriran.com است و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه این خبر را شایسته تذکر می‌دانید، ...








وبلاگ جامع فارسی







من تو قلبم از عشقت یه ذره کم نکردم ببین هنوزم میخوامت با این دستای سردم ... ماجرای عجیب زیارت امام رضا یك مدیرارشدنظام • دنیای نویسندگی ... هم اکنون آهنگ زیبا و شنیدنی خواننده روزبه بمانی بنام كجا باید برم با متن موزیک و بهترین ... بسته خبری ویژه موسیقی ایرانیان» از متن و حاشیه سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر –۶ روزا موزیک ...








سریال هیولا تصویر دنیای هنر | کتاب چاپی - خرید مشهورترین ...







خرید مشهورترین و بهترین کتاب چاپی و کتاب های کمک درسی با قیمت عالی و تخفیف ویژه در جشنواره. انواع کتاب ... کتاب دنیای این روزای من اثر روزبه بمانی.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو